Nieuws

Klanten zeer tevreden met Company.info Online

Publicatie: 23 December 2020
Leestijd: 2 minuten

Met een Net Promotor Score, een tool om klanttevredenheid én loyaliteit te meten, van gemiddeld 44 (een NPS score van 50 is zeer goed) over dit jaar zijn onze Company.info Online klanten zeer tevreden.

Ruim de helft van onze klanten beveelt ons online portal aan bij hun netwerk. Begin dit jaar beoordeelden onze klanten ons nog met een gemiddelde NPS score van 37. De tevredenheid is het afgelopen jaar opmerkelijk toegenomen en nog steeds stijgende. Juist in deze onrustige tijd vinden klanten het belangrijk dat ze eenvoudig toegang hebben tot actuele bedrijfsinformatie om kansen en risico’s te spotten. Het snel vinden van relevante B2B-data via het online portal versnelt het werkproces en wordt als prettig ervaren. Klanten waarderen voornamelijk de snelheid, volledigheid en de verrijkte data binnen het online portal.

Wij blijven luisteren naar de feedback van onze klanten en streven naar continue verbetering. Uiteraard gaan wij dan ook aan de slag met verbeterpunten zoals de filtermogelijkheden en specifieke zoekfunctie voor functionarissen. En we staan niet stil, om klanten nog beter van dienst te zijn worden ook nieuwstags toegevoegd aan ‘Nieuws’ en ‘Persberichten’. Hierdoor hebben klanten de mogelijkheid om nog beter het nieuws te volgen en helpt Company.info zich verder te onderscheiden van concurrenten.

Probeer Company.info gratis.

7 dagen toegang. Geen betaalgegevens nodig. Stopt automatisch. Start direct.

Volgend artikel

Artikel, Marketing

Benader de beste B2B-leads in je campagnes met social targeting

Haal meer conversie uit je B2B social media campagnes met social targeting. Bereik alleen bedrijven die relevant zijn voor jou. Hoe dat werkt, vertelt Bas Kroon, Marketing Intelligence Consultant bij Company.info, je in dit blog.